adeline.blogg.se

Back to school

Kategori: Allmänt

Det återstår endast 12 timmar av jullovet och i morgon är det dags att dra sig tillbaka till skolan igen. Jag har haft ett fantastiskt lov, har hunnit träffa familj, släkt och vänner, någonting jag verkligen uppskattar. Jag har åkt till Köpenhamn och shoppat en hel del och jag har även varit på Väla. Jag har även hunnit vara sjuk och degat i sängen framför en hel hop bra filmer. Nämn en film som jag inte har sett.. Jag har nämligen hunnit se allt från The Notebook till Huvudjägarna...

Det ska bli ganska skönt att komma tillbaka till skolan efter 16 dagars slappande (lovet låter förvånansvärt kort när man nämner hur många dagar det faktiskt är, eller hur?). Då kommer jag att få återse alla jag inte hunnit träffa under lovet, och skolåret dras åter igång. Känner på mig att det kommer att bli en väldigt hektisk men lärorik termin med mycket att göra, och bara tanken av detta får mig att längta ännu mer till Dubai. Jag ska nämligen åka dit i februari månad med min kära familj - det blir härligt att lämna Sverige för nya upplevelser under en veckas tid. Jag får göra det bästa av terminen, och jag är säker på att jag kommer att göra det riktigt bra.

För att avsluta detta blogginlägg tänker jag dela ett citat: "Gårdagen kan vi aldrig få tillbaka, men morgondagen är vår att vinna eller förlora."

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: