adeline.blogg.se

I'm back

Kategori: Allmänt

 
Jag har inte bloggat på evigheter! Har haft så fullt upp med allting, och då menar jag verkligen allt! Skola, vänner...you name it. Har under den senaste tiden lärt känna många nya, underbara personer, provat helt nya saker, lärt mig det ena och det andra om mig själv och dessutom blivit ovanligt aktiv på snapchat. Går inte en dag utan att jag skickar sjuka bilder till mina närmsta, men tro mig; det är superkul! Rekommenderas varmt för de som inte har det!
 
Idag har jag solat solarium för första gången. Det var helt crazy, I must say. Gick dit med min syster som har solat ett par gånger tidigare (erfaren eller what?). Medan hon lägger i mynten står jag där som en förvirrad kossa som inte ens vet hur man gör, hur man sätter igång maskinen och oroar mig om jag ska fastna i solariumet. Thank god I didn't, jag överlevde!
 
Nyduschad och några fräknar senare sitter jag här. Funderar på om jag ska plugga eller om jag ska ta det relativt lugnt ikväll, med tanke på hur intensivt jag pluggade igår (hela dagen, med endast kortkorta pauser!). Tror det lutar mot det sistnämnda. Det förtjänar jag.
 
Puss
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: