adeline.blogg.se

This weekend

Kategori: Allmänt

 
Gårdagen var fantastisk! Jag solade i princip hela dagen, och jag märker att jag har fått färg.. Love it!
Kvällen spenderades med Lovisa, Emma, Emma, Linnea och Caroline hemma hos Caroline. Vi åt übergod, grillad mat, helt perfekt med tanke på vädret (29° och sol, woow!!). Senare tittade vi även på Eurovision Song Contest, vilket jag faktiskt tyckte var ganska dåligt i år... Hade ingen direkt favorit. Hade superkul med tjejerna, och jag gick inte och la mig förrän vid soluppgången vid fyra på morgonen! 
Eftersom att jag hade ganska mycket plugg (har fortfarande) satte jag väckarklockan på nio och jag är otroligt trött! Har gått runt som en zombie, bokstavligt talat! Och nu är det dags att ladda inför skolan igen for real. Only 17 days left to summer! Gaaaaah!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: